H Vans παρουσιάζει τη συλλογή Color Theory

Mε έμπνευση που πηγάζει από την προσωπική έκφραση

Φωτογραφίες: @rickrodneyphoto

Η Vans, υπηρετώντας και στηρίζοντας παγκοσμίως τη δημιουργική έκφραση, παρουσιάζει τη νέα συλλογή Color Theory, μία ευρεία γκάμα unisex ρούχων και υποδημάτων, που δημιουργήθηκε αντλώντας έμπνευση από την ομορφιά και τη δημιουργικότητα της ατομικής έκφρασης.


Καθώς τα όρια μεταξύ ανδρικού και γυναικείου ρούχου συνεχίζουν να φθίνουν, τα σχέδια και οι φόρμες δεν περιορίζονται πλέον σε παραδοσιακά καλούπια για το κάθε φύλο.
Υποστηρίζοντας την αξία της δημιουργικότητας, τα σχέδια της συλλογής Color Theory μπορούν να συνδυαστούν από τον καθένα που θέλει να ορίσει το δικό του προσωπικό στυλ και χρωματικό φάσμα.

Οι unisex συλλογές υποδημάτων αποτελούν χαρακτηριστικό της Vans από το ξεκίνημά της, το 1966, επιτρέποντας στους υποστηρικτές της να κάνουν δικό τους οποιοδήποτε σχέδιο τους ταιριάζει καλύτερα.

Η συλλογή Color Theory διέπεται από την ίδια αυτή λογική και περιλαμβάνει σύγχρονες εκδοχές των φούτερ με κουκούλα και με λαιμόκοψη, των t-shirts και των καπέλων,
που διατίθενται σε πέντε βασικές αποχρώσεις (μαύρο, bleached ροδακινί, οινοπνευματί, τριανταφυλλί και λευκό). Σχεδιασμένο για να φοριέται από οποιονδήποτε, το κάθε ρούχο της συλλογής
διατίθεται σε μονόχρωμο σχέδιο με minimal λογότυπο και διακριτικά φινιρίσματα της κλασικής σκακιέρας της Vans στους ίδιους τόνους.

Τα παραπάνω χρώματα των ρούχων της συλλογής Color Theory εμφανίζονται και στα αντίστοιχα κλασικά μοντέλα υποδημάτων της Vans: Authentic, Classic Slip-On, Era, Sk8-Hi και Old Skool.
Όλα τα παραπάνω σχέδια είναι διαθέσιμα σε unisex νούμερα, συμπληρώνοντας τη συλλογή.

Η Vans Color Theory είναι διαθέσιμη στο New Cult street store, Μεταξά 9, Γλυφάδα

#MyVans #vansgr

About Vans

Vans, a VF Corporation (NYSE: VFC) brand, is the original action sports footwear, apparel and accessories brand. Vans authentic collections are sold globally in 84 countries through a network of subsidiaries, distributors and international offices. Vans also owns and operates more than 600 retail locations around the world. The Vans brand promotes the action sports lifestyle, youth culture and creative self-expression through the support of athletes, musicians and artists and through progressive events and platforms such as the Vans Park SeriesVans Triple Crown of Surfing, theVans U.S. Open of SurfingVans Pool PartyVans Custom CultureVans Warped Tour, and Vans’cultural hub and international music venue, House of Vans.

Vans, “Off The Wall” Since ’66

Δείτε επίσης